ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از زنان رزمی کار ” نینجا ” در ایران می نویسد ۳ هزار زن آموزش دیده ” نینجا کار ” آماده دفاع از کشورشان در صورت هر گونه حمله احتمالی نظامی هستند.

 

زنان-نینجا-ایرانی.jpg

 

به گزارش عصر ایران رویترز با اشاره به تاسیس یک مرکز ویژه برای آموزش ورزش های رزمی نینجا به زنان ایران در ۲۳ سال پیش در کرج می نویسد: برخی از این زنان با آموزش های خاص این ورزش سنتی ژاپنی همانند برخی فیلم های پر بیننده هالیوود قادرند از دیوار راست بالا بروند.

اکبر فرجی موسس این مرکز آموزش فنون رزمی نینجا به زنان می گوید : ” آنچه برای من به عنوان یک مربی و یک ایرانی مهم است این است که با دادن آموزش ها و تمرین های لازم به بالا بردن قدرت و توانایی زنان کمک کنم . لازم است ما هر چه در توان داریم برای حفاظت از کشورمان انجام دهیم .”

رویترز در ادامه می نویسد : ” با تهدید های اسراییل برای حمله به ایران این زنان رزمی کار می گویند که آماده اند در صورت وقوع هر گونه جنگ احتمالی از کشوراسلامی شان در برابر تهاجم خارجی دفاع کنند.”

رویترز می افزاید که این ۳ هزار زن و دختر که از سنین ۵ تا ۵۶ سال را شامل می شوند آماده دفاع از کشورشان هستند.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Lisa در تاریخ : 1392/6/4/1 - - گفته است :
دممون گرم!
حالا کی جرات داره حریف ما شه؟
جان من کسی از پس من یکی برنمیاد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 151
:: بازدید ماه : 2149
:: بازدید سال : 5141
:: بازدید کلی : 310720

RSS

Powered By
loxblog.Com